Saturday, December 20, 2014

How I Wish...

How I wish that I can have my room like this...






Kenapa aku wish nak bilik macam ni? Sebab semua contoh gambar bilik macam ni dilengkapi rak buku dan meja belajar yang sangat kemas.Disebabkan aku ni punya koleksi buku sendiri kat rumah,how I wish I can put and arrange them neatly in my room.I love to see all my books collections in my room instead in living room.Bak kata Hlovate dalam novel 5 Tahun 5 Bulan,,

“My books are my staple diet. As serious as insulin doses for those who are diabetics!” 

Meja belajar pulak sebab aku pun seorang yang sangat bergantung kepada laptop untuk buat semua kerja berkaitan akademik,photoshop,video editing,blogging,internet surfing,tu tak masuk maraton drama korea,Running Man,Superman is Back lagi..hehe..Jadi,aku sangat perlukan meja belajar yang selesa untuk aku bercinta dengan laptop aku setiap hari,,

Kalau ada bilik macam ni kat rumah,memang aku tak kisah kalau tak keluar pergi jalan-jalan kut,,cukup ada koleksi buku aku dengan laptop,dah boleh buat aku tak keluar bilik,,hehe..

Last but not least...





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...