Wednesday, December 10, 2014

Aku dan Muzik



Haha,,nak gelak pun ada tengok poster ni,,aku rasa aku ni jenis AB,,terlalu mudah menjadi bosan,,actually,aku ni jenis study sambil dengar something,contohnya muzik atau drama,,ya,,dengar drama,bukan tengok drama,aku dengar je dialog yang dituturkan oleh para pelakon sambil study,,

Kalau muzik,aku prefer instrumental bagi subjek yang perlukan kefahaman dan hafalan,instrumental means hanya muzik tanpa suara penyanyi..Antara instrumental yang aku suka:





Kalau subjek yang tak berat sangat,aku main hentam je dengar lagu apa-apa pun,,korea,nasyid,hindi,english,melayu,rock kapak,,semua pun aku dengar ikut mood,,by the way,music is universal! Kalau korang tak sesuai cara study macam ni,,jangan ikut ye..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...