Thursday, March 30, 2017

SET IBU HAMIL DAN BERPANTANG TERBAIK

Mari kita lihat bagaimana supplemen dalam set ini membantu ibu yang dalam pantang selepas bersalin:


  • ·         B-Complex

Membekalkan asid folik yang sangat diperlukan oleh bayi dari seawal kandungan serta tempoh menyusukan anak.B-Complex juga berfungsi mengelakkan ibu dari mengalami stress dan penat dan paling ditakuti jika ibu tersebut gila meroyan.Selain itu ia juga bagus untuk tenaga dan menghilangkan sakit-sakit badan.

  • ·         ESP

Membekalkan tenaga berpanjangan kepada ibu agar kekal cergas sepanjang hari malah mampu mencantikkan kulit ibu dan bayi.Ia nya juga bonus bagi ibu kerana insyaAllah kulit akan menjadi flawless, dan menambah susu badan dan  serta menganjalkan badan yang kendur.

  • ·         Vita-Lea

Mengandungi zat besi yang diperlukan oleh ibu dalam pantang agar tidak lesu.Juga membantu mengatasi masalah anaemia ketika hamil dan menambah darah selepas bersalin.

  • ·         Sustained Released Vitamin C

Membantu penyerapan vitamin C ke tahap optimum.Di samping itu, ianya membantu meningkatkan sistem ketahanan tubuh badan.

  • ·         Ostematrix

Membekalkan kalsium secukupnya mengikut keperluan ibu berpantang.Kalsium penting bagi mengelakkan masalah kejang kaki, sembelit dan sukar tidur.Ia nya juga mampu membantu masalah gigi dan gusi berdarah.

  • ·         Alfalfa

Melancarkan darah nifas bagi menyihatkan tubuh badan.Membantu menguatkan rahim selepas bersalin.

Jadi, apa tunggu lagi!
Boleh pm saya di fb Siti Fatimah Wahidah, pm/whatsapp di talian 0145238536 supaya anda dapat rasakan kehebatan Set Istimewa ini bersama.Saya juga menyediakan COD di kawasan Senawang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...