Monday, May 18, 2015

Kenangan NAHDAH

Pada 13 Mei yang lalu,Mesyuarat Agung Tahunan a.k.a AGM bagi kelab Mahasiswa Jabatan Pengajian Arab dan Tamaddun Islam (NAHDAH) berlangsung.Sudah pasti lega bagi kami pelajar tahun 3 kerana sudah melepaskan jawatan kepada pimpinan baru,,haha,,Dua sesi bersama pimpinan kelab,banyak suka duka aku bersama mereka.

Ketika pertama kali ditaklifkan,aku bertugas sebagai Timbalan Exco Informasi dan Penerbitan,dari zero tak tau apa-apa pasal ICT dan multimedia,aku belajar perlahan-lahan Adobe Photoshop, segala video editing,fotografi dan yang seangkatan dengannya.Banyak yang aku belajar ketika ini.


Menginjak tahun 3,aku diberi jawatan yang lebih besar, sebagai Timbalan Yang Dipertua.Sungguh,andai diputar masa,aku rasa tidak sanggup menggalas jawatan ini.Tapi,itulah usah disesali takdirNYA,pasti ada hikmah di sebalik semua ini.Ketika ini,bebanan tugas ku sudah kurang,banyak kepada penyeliaan belakang tabir seperti menyelenggara kertas kerja program dan membantu urusan surat menyurat dan laporan setiausaha.






Akhir kata,kepada saff pimpinan baru NAHDAH sesi 2015/2016,semoga dapat menjalankan tanggungjawab dengan sebaik mungkin.Kenangan kita bersama tetap terpahat di ingatan (dah kenapa mood sedih tetiba,,huhu)...


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...