Thursday, September 3, 2020

Dapatkan Stok Terhad Vitamin C September 2020

 Salam mahabbah..

Hot item Shaklee iaitu Sustained Released Vitamin C-Plus boleh mula dibeli esok.Banyak kelebihan vitamin C Shaklee yang menyebabkan ia menjadi rebutan ramai apabila direstock.



Pengambilan Vitamin-C sangat membantu mengurangkan masalah resdung dan juga yang ada alahan gatal kepada makanan tertentu.Bagi yang mempunyai masalah jerawat yang agak teruk, boleh cuba untuk mengamalkan vitamin C yang akan bertindak sebagai antioksidan.


Ini hasil perkongsian Master Ziela, founder Ultimate Family, team yang memperkenalkan saya kepada produk Shaklee.Saya memang istiqamah mengamalkan Vitamin C sehingga sekarang.Pada mulanya, saya consume Vitamin C untuk menangani masalah gigi dan gusi yang kerap berdarah walaupun sudah discaling.

Alhamdulilah, selepas penggunaan Vitamin C secara berterusan, masalah gusi yang berdarah sudah tiada.Dan saya masih mengamalkannya untuk mengurangkan masalah resdung saya yang berada pada tahap sederhana.

Jadi, jangan tunggu lagi, tak tau la pulak bila akan restok lagi Vitamin C ini jika anda tidak dapatkannya sekarang.
Semudah, tekan sahaja http://www.wasap.my/60145238536/vitaminC untuk mendapatkannya.Saya akan consult anda cara makan vitamin yang berkesan untuk mengatasi masalah yang anda hadapi.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...