Sunday, April 22, 2018

The Royal Gambler OST

Salam mahabbah..

Semenjak minggu lepas, aku maraton drama The Royal Gambler a.k.a Jackpot lakonan Jang Geun-suk. Ni gara-gara aku tonton drama terbaru beliau, Switch. Kagum dengan lakonannya yang bawa watak pendakwa raya dan con artist.Macam dua orang yang bawa watak berbeza padahal dia sorang je bawak watak tu.Tak pasal pasal aku pi "murajaah" JGS ni kat kissasian,haha.Hasilnya, gigih la aku download drama Beethoven Virus dengan The Royal Gambler ni. Aku tak minat nak tengok drama top dia yang lain macam You're Beautiful, Love Rain semua tu sebab rasa muka dia jambu sangat plus drama-drama tersebut terlalu mainstream.Drama Beethoven Virus dengan Jackpot ni je bagi aku sangat terserlah lakonan mantapnya.
Turut berlakon, Han Ye-ri sebagai Oh Ha-ra, junior pendakwaraya Geun-suk ni. Ok, drama Switch tu nanti aku buat entri lain.Entri ni nak cerita tentang OST drama The Royal Gambler.Sebagai drama sageuk, memang daebak OST drama ni.

                                               Instrumental yang sangat daebak!!!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...